Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Szukaj we wpisach blogowych

Rollup reklamowy - prosty sposób na profesjonalny wizerunek

Nie ma takich targów branżowych ani w ogóle takiego eventu, który obszedłby się bez rollupa. Niezależnie od okoliczności rollup zawsze podkreśli naszą obecność.

Rollup reklamowy
Rollup reklamowy - prosty sposób na profesjonalny wizerunek

Roll-up reklamowy – prosty sposób na profesjonalny wizerunek

Uniwersalny, lekki i łatwy w transporcie.– głównie dzięki takim cechom zwijane stojaki reklamowe zaskarbiły sobie sympatię wszystkich marketingowców działających w terenie. Nie ma takich targów branżowych (czy eventu w ogóle), na którym nie gościłby jakiś roll-up. Jego zastosowanie podkreśla Twoją obecność, wpływając korzystnie na świadomość i rozpoznawalność marki. W niniejszym wpisie podpowiadamy, kiedy i na jakie roll-up'y reklamowe warto postawić, by lepiej promować swój biznes.

Czym jest roll up reklamowy?

Zacznijmy od słowa wstępu dla osób, które nie miały jeszcze do czynienia z opisywanymi drukami wielkoformatowymi. Roll-up’y to mobilne, kasetowe stojaki reklamowe, które można w łatwy sposób transportować i rozmieszczać. Sprawdzają się jako reklama wewnętrzna, a niekiedy także zewnętrzna. Wystawia się je na różnego rodzaju eventach branżowych, jako materiały promocyjne albo informacyjne w siedzibie firmy lub przed wejściem do budynku itp. Taka forma reklamy zdecydowanie bardziej rzuca się w oczy, niż rozłożone na stołach foldery, katalogi, wizytówki itp.

Roll-up reklamowy umiejscawia się zwykle obok sceny, przed drzwiami do sali konferencyjnej czy w recepcji firmy. Stosuje się go również jako element wyróżniający stanowisko handlowe na różnego rodzaju targach i eventach branżowych. Tego rodzaju wydruki przypominają banery reklamowe czy plakaty wielkoformatowe, jednak mają zdecydowanie większą mobilność, pozwalającą umieścić tyle samo informacji, a jednocześnie wyróżnić się spośród innych materiałów.

Format roll-upów. Jakie wymiary mają roll-up’y reklamowe?

Rozpiętość formatów roll-up’ów zwykle nie jest szeroka. Wszystkie tego typu wydruki oferowane klientom naszej drukarni mają wysokość 200 cm i dostępne są w 4 szerokościach. Wykonujemy je na wysokiej klasy podłożu drukarskim Blockout Premium z szarym tłem.

Podstawowym i często wykorzystywanym rollupem jest rollup 85 × 200. Dzięki niewielkiej szerokości jest najłatwiejszy w transporcie, a także daje możliwość rozstawienia większej liczby egzemplarzy w ograniczonej przestrzeni.

Częstym wyborem jest także rollup 100 × 200 – równie łatwy w transporcie i zapewniający nieco lepszą widoczność. Jeżeli nie musisz liczyć się z żadnymi ograniczeniami i zależy Ci na możliwie najszerszej powierzchni reklamowej.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać rollup 120 × 200 albo rollup 150 × 200. Taka forma reklamy skutecznie przyciąga wzrok, a potencjalni klienci albo współpracownicy z pewnością nie przejdą obok niej obojętnie. Wybór formatu jest każdorazowo kwestią Twoich indywidualnych preferencji, aktualnych potrzeb oraz możliwości. Pamiętaj, że wymiary roll-up’u powinny być dostosowane do specyfiki eventu oraz przestrzeni, w jakiej ją umieścisz.

Kaseta i stojak – na co postawić?

Nieodłącznymi elementami każdego roll-upu są stojak i kaseta, będące integralnym produktem. Pierwszy służy stabilizacji wydruku, druga pełni funkcję ochronną i służy transportowaniu oraz przechowywaniu reklamy. W ofercie JKB Print stosujemy trzy rodzaje kaset:

Kaseta standardowa (Standard /Classic)

Klasyczna kaseta jest rozwiązaniem najbardziej ekonomicznym i często wybieranym przez naszych klientów ze względu na wysoką jakość wykonania. Stanowi ona udoskonaloną, nowszą i lepszą jakościowo wersję standardowych kaset dostępnych na rynku. Sprawdza się, gdy zależy nam na oszczędności, a także gdy roll-up nie będzie mocno eksploatowany.

Kaseta Premium

Wersja pośrednia, czyli kaseta Premium, została wykonana z grubszego i trwalszego aluminium, niż w przypadku kasety standardowej. Zapewnia to produktowi większą odporność na uszkodzenia. Kaseta premium wyposażyliśmy również w dodatkowo wzmocniony stabilizator masztu oraz mechanizm ułatwiający zwijanie roll-up’u. Ułatwia to użytkowanie i montaż reklamy.

Kaseta Exclusive

Tzw. łezka to najbardziej prestiżowy produkt tego typu w naszej ofercie – wysoce wytrzymały i zaawansowany pod względem stabilności oraz mechanizmów użytkowania. Decydują się na niego klienci, którym zależy na podniesieniu potencjały reklamowego

Którą kastę i stojak najlepiej wybrać?

Decyzja o wyborze stojaka i kasety na roll-up zależy tak naprawdę od Twoich preferencji, możliwości oraz tego, w jakim stopniu eksploatowana będzie reklama. Jeśli zakładasz, że roll-up ma odbywać częste „wycieczki”, to najlepiej zaopatrzyć się w ulepszoną i wytrzymalszą kasety oraz stojaka – Premium lub roll-up Exclusive. Jeśli wolisz, możliwy jest też wydruk roll-upu bez kasety.

Zalety roll-upów reklamowych

Oto podstawowe korzyści wynikające z inwestycji i zastosowania roll-upów w działaniach promocyjnych Twojej firmy:
1. Materiały wielokrotnego użytku: Inwestycja w reklamę często kojarzy się z jednorazowymi wydatkami. Roll-upy przeczą temu wyobrażeniu. Zakupione do firmy raz będą służyć latami lub ewentualnie wymagać odświeżenia – w przypadku np. zmiany identyfikacji wizualnej lub gdy się po prostu zużyją.

2.  Ekonomia: Firmy często zakupują roll-upy w większej liczbie dla swoich działów marketingu, ponieważ są stosunkowo niedrogie. Na ekonomię ich zakupu i użytkowania wpływa także poprzednia zaleta, a więc możliwość wielokrotnego wykorzystywania roll-up’u w różnych miejscach.

3.  Mobilność: Dzięki trwałej kasetce i integralnemu z nią stojakowi tego typu wydruki można łatwo transportować, przechowywać i udostępniać – nie tylko pracownikom, ale i np. organizacji, z którą akurat zawarła umowę Twoja firma. roll-up to nie plakaty albo naklejki, które mocuje się jednorazowo, ani broszury czy ulotki, które wiele osób wyrzuca do kosza lub chowa do kieszeni na wieczne zapomnienie.

4.  Uniwersalność: Roll-up’ sprawdzają się zarówno jako materiały reklamowe, jak i informacyjne; możesz je ustawić wewnątrz lub na zewnątrz, odpowiednio zabezpieczając. Taka forma promocji sprawdza się tak samo na dużych, jak i mniejszych konferencjach, na targach branżowych, szkoleniach czy po prostu funkcjonując w siedzibie Twojej firmy.

5.  Skuteczność i atrakcyjność wizualna: Roll-upy są doskonale widoczne i zapadają w pamięć. Przyciągają wzrok, aktywnie funkcjonując w przestrzeni biznesowej, a także integrując ją z działaniami promocyjnymi, które są w niej prowadzone.

Podsumowanie

Wnioski na temat roll-upów są proste i oczywiste – jeśli chcesz wypaść dobrze, uzbrój się w odpowiednią liczbę zwijanych stojaków reklamowych. Stawiając na wydruki wysokiej klasy przechowywane w profesjonalnie zaprojektowanej i wykonanej kasecie, zyskasz produkt, który latami będzie pracował na korzyść Twojego biznesu.

Potrzebujesz zaufanego i doświadczonego partnera, który wykona roll-up idealnie wpasowujący się w Twoje oczekiwania? Zapraszamy do współpracy! Przykładową wycenę oraz termin realizacji zlecenia poznasz, korzystając z prostego kalkulatora wyceny online na naszej stronie.

Polecane wpisy blogowe

Pokaż więcej
katalogi szyte, klejone czy spiralowane
Katalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?

Katalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?

Chcesz w sposób czytelny i estetyczny przekazać więcej informacji o swojej firmie, produkcie albo usłudze? Idealną ku temu opcją mogą okazać się katalogi. W niniejszym wpisie przedstawiamy, jakie korzyści mogą Ci dostarczyć takie produkty oraz kiedy i na jaki ich rodzaj warto postawić.

Czytaj więcej
magia ulotek reklamowych
Magia ulotek reklamowych – jak ją wykrzesać i wykorzystać?

Magia ulotek reklamowych – jak ją wykrzesać i wykorzystać?

Ulotka to stosunkowo prosty i w miarę tani sposób na promocję. Warunkiem jej skuteczności jest trzymanie się pewnych fundamentalnych zasad doboru, projektowania i wydruku materiału. W niniejszym wpisie wyjaśniamy:

  • Kiedy warto postawić na promocję za pomocą ulotek reklamowych.
  • Jakie są cechy dobrej i skutecznej ulotki.
  • O czym pamiętać, zlecając druk ulotek.
Czytaj więcej
jak zrobic dobry plakat krok po kroku
Jak wykonać dobry plakat? Instrukcja krok po kroku

Jak wykonać dobry plakat? Instrukcja krok po kroku

Plakaty mogą łączyć w sobie wizualną sugestywność z informacyjną doniosłością. Wykonanie ich w taki sposób, by łączyły w sobie różne funkcje, nie jest jednak prostym zadaniem. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym powinien cechować się dobry plakat reklamowy oraz jak go wykonać krok po kroku.

Czytaj więcej