Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Szukaj we wpisach blogowych

Rollup reklamowy - prosty sposób na profesjonalny wizerunek

Nie ma takich targów branżowych ani w ogóle takiego eventu, który obszedłby się bez rollupa. Niezależnie od okoliczności rollup zawsze podkreśli naszą obecność.

Rollup reklamowy
Rollup reklamowy - prosty sposób na profesjonalny wizerunek

Zajmij pozycję i do dzieła

Prawdopodobnie wystarczy stanąć na ulicy i rozłożyć obok siebie rollup, aby kupić uwagę i sympatię przechodniów. Uniwersalny, lekki i łatwy w transporcie – właśnie dzięki tym cechom zwijane stojaki reklamowe zaskarbiły sobie sympatię wszystkich marketingowców działających w terenie. Odwiedzając jakiekolwiek wydarzenie kulturalne, targi branżowe, wydarzenie sportowe czy dowolny inny event, z pewnością zauważymy tam dużą liczbę rollupów. Są często stosowane, ponieważ zapewniają doskonałą widoczność. Obok tego stanowią element integrujący daną przestrzeń z działaniami promocyjnymi w niej prowadzonymi. Wnioski są proste i oczywiste: jeżeli chcemy wypaść dobrze, po prostu musimy uzbroić się w odpowiednią liczbę zwijanych stojaków reklamowych.

Ale co to właściwie jest ten rollup?

Garść wyjaśnień dla tych, którzy nie mieli jeszcze do czynienia z rollupami: są to kasetowe stojaki reklamowe o szerokości najczęściej ok. 1 m i wysokości w granicach 2-3 m. Po zwinięciu mają rozmiar kasety zawierającej plakat reklamowy na elastycznym, wodoodpornym materiale. Podstawowym i często wykorzystywanym rollupem jest rollup 85x200. Dzięki niewielkiej szerokości jest najłatwiejszy w transporcie, a także daje możliwość rozstawienia większej liczby egzemplarzy w ograniczonej przestrzeni. Częstym wyborem jest także rollup 100x200 – równie łatwy w transporcie i zapewniający nieco lepszą widoczność. Jeżeli nie musimy liczyć się z żadnymi ograniczeniami i zależy nam na jak najszerszej powierzchni reklamowej, nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać rollup 120x200 albo rollup 150x200. Wszystko zależy od naszych indywidualnych preferencji, a także aktualnych potrzeb.

Sprawdzone narzędzie zawsze pod ręką

Inwestycja w reklamę często kojarzy się z jednorazowymi wydatkami. Rollupy akurat przeczą temu wyobrażeniu. Zakupione do firmy raz będą wymagały odświeżenia albo w przypadku zmiany identyfikacji wizualnej, albo kiedy po prostu się zużyją. Firmy często zakupują rollupy w większej liczbie dla swoich działów marketingu. Są one stosunkowo niedrogie, a także łatwe w transporcie i przechowywaniu. W razie potrzeby łatwo można je udostępnić organizacji, z którą akurat zawarliśmy umowę sponsorską. W ten sposób – inwestując w dobre rollupy – mamy pewność, że wizerunek naszej firmy zawsze będzie prezentowany na odpowiednim poziomie, w sposób, jaki sami zaprojektowaliśmy.

Polecane wpisy blogowe

Pokaż więcej

druk online dla branży nieruchomości

Druk online dla branży nieruchomości

Pierwsze wrażenie bywa decydujące, gdy chodzi o zakup czy wynajem mieszkania albo domu. Sprawdź, na jakie działania i wydruki warto postawić, by zwiększać efektywność działań sprzedażowych!

Czytaj więcej
druk online dla edukacji
Druk online dla edukacji. Wysokiej klasy materiały na szkolenia

Druk online dla edukacji. Wysokiej klasy materiały na szkolenia

Chcesz wygodnie wydrukować podręczniki, książki i inne materiały szkoleniowe? W JKB Print rozumiemy potrzeby oraz specyfikę współczesnej branży edukacyjnej. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

Czytaj więcej
druk online dla branży modowej
Nowoczesny i elegancki druk online dla branży modowej

Nowoczesny i elegancki druk online dla branży modowej

Efekt pierwszego wrażenia i wysoka jakość to jedne z kluczowych elementów prezentacji ofert w branży modowej. Szukasz doświadczonej drukarni, która rozumie potrzeby i specyfikę branży modowej? Świetnie trafiłeś!

Czytaj więcej