Restauracja: co do druku?
Właściciele restauracji, pubów, barów i kawiarni to stali klienci naszej drukarni JKB Print.


Restauracja: co do druku?
Co najczęściej zamawiane jest przez klientów z tego sektora? Chętnie zdradzimy zarówno obowiązkowe pozycje, jak i rzadsze zamówienia ;)
A ty, jeśli jesteś przyszłym lub świeżo upieczonym właścicielem - masz małą ściągawkę, która podpowie, jaki druk rozważyć i dlaczego warto rozpocząć współpracę z drukarnią katalogów i innych druków firmowych i marketingowych, która zna potrzeby Twojej działalności. Od początku więc: co warto drukować, jeśli jesteś właścicielem restauracji, kawiarni czy pubu?
Menu. A nawet kilka!
Klasyczne menu może być oprawionym katalogiem, ale może być też jednorazowe. Ten drugi wybór jest coraz bardziej popularny, tym bardziej że więcej restauracji i kawiarni decyduje się na sezonowe menu, które zmienia np. co kwartał. Osobno drukujemy karty drinków, deserów i - jeśli takie obowiązuje - mini menu z promocjami czy lunch menu stojące na stoliku. W JKB drukujemy również ulotki i podkładki na tacki z jedzeniem - popularne miejsce na reklamy w wielu restauracjach.
Ulotki reklamowe
Ulotka reklamowa to ważny rodzaj wydruku również w branży gastronomicznej - szczególnie dla restauracji z dowozem, ale nie tylko. Dzięki nim klient może zabrać menu ze sobą do domu, ma też pod ręką adres i numer telefonu do restauracji. Na ulotkach możemy informować o ważnych wydarzeniach odbywających się w lokalu, np. o pokazach, warsztatach, spotkaniach itd. To również sprawdzony sposób na powiadomienie o otwarciu w dużym promieniu od restauracji - wystarczy zostawić ulotki w bramach i biurach.
Karty stałego klienta
Karty stałego Klienta to popularny sposób na budowanie lojalności wśród Klientów. W JKB Print drukujemy je od lat i potrafimy zaoferować najlepsze rozwiązania do zależności od pomysłu. Do karty stałego klienta otrzymacie Państwo również pieczątki.
Materiały dla dzieci
Kolorowanki dla dzieci, labirynty, wyszukiwanki, rebusy - rodzice będą wdzięczni za znalezienie zajęcia ich dzieciom podczas obiadu czy kawy, a takie rozwiązanie jest tańsze i zajmuje mniej miejsca, niż tradycyjny kącik dziecięcy. Wiele restauracji czy kawiarni decyduje się na przygotowanie materiałów tematycznych, np. z logiem firmy czy grafiką odwołującą się dań z menu.
Bony, vouchery i kupony
Dajesz możliwość zakupienia np. kolacji w restauracji na prezent? Pakietu kaw dla mam czy klientów biznesowych? Staranne zaproszenie na kolację to świetne rozwiązanie, które sprawi, że wyjście do Twojej restauracji lub kawiarni można podarować komuś bliskiemu. A to już krok do większej sprzedaży!
Wizytówki
Jako właściciel restauracji z pewnością nie raz bierzesz udział w spotkaniach biznesowych. W takiej sytuacji wizytówka dla Ciebie i np. głównego managera restauracji czy specjalisty ds. marketingu będzie ważnym narzędziem i z pewnością doda profesjonalizmu. Wizytówki firmowe to rzecz nieodzowna w każdej branży, bez żadnych wyjątków.
Polecane wpisy blogowe
Pokaż więcej
Sklep internetowy: co do druku?
„Co do druku” to nasz cykl wpisów na bloga, w którym podpowiadamy, jakie materiały dla poszczególnych branż są drukowane w naszej drukarni.

Nowoczesne czasopismo: jak zachować balans między drukiem a światem online?
Dla czasopism współczesne czasy bywają trudne. Okresowe wydawnictwa muszą bowiem funkcjonować i zabiegać o uwagę czytelników w dwóch światach: rzeczywistym oraz wirtualnym. Zachowanie balansu pomiędzy obiema sferami jest często decydującym czynnikiem przetrwania konkretnego periodyku, nawet jeśli przez lata zdołał on zbudować silną markę. Mimo silnej ekspansji świata online wydawnictwa nie powinny rezygnować z druku czasopism w formie fizycznej, ponieważ jest to istotny czynnik budowania prestiżu i lojalności czytelnika. Dlaczego?

Jednoosobowa działalność: co do druku?
Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej wymaga dobrej organizacji pracy, skrupulatnego zarządzania zadaniami oraz dokumentacją, a także efektywnej promocji.