Projekt wizytówki w kilka minut
Mimo że coraz więcej biznesów przenosi swoją działalność do Internetu, to wizytówki dalej cieszą się dużą popularnością.

Projekt wizytówki w kilka minut - jak go zrobić?
Ten niewielki kawałek tektury ma ogromną siłę. Często pełni funkcję łamacza lodów, ułatwiając nawiązanie biznesowych relacji. Sprawdź, jak samodzielnie zaprojektować wizytówkę w kilka minut.
Elementy dobrej wizytówki
Wizytówka spełni swoje wyjątkowe zadanie, tylko wtedy jeśli zawarte zostaną na niej odpowiednie dane. Warto więc pamiętać, aby umieścić:
● imię i nazwisko - to kluczowy element każdej wizytówki, ponieważ klienci nie chcą dzwonić do firm, a chcą rozmawiać z ludźmi. Warto więc zadbać o to, aby najważniejsze dane właściciela wizytówki były wyraźnie widoczne.
● numer telefonu oraz e-mail - to informacje, które warto uwypuklić. Ma to zachęcić do kontaktu.
● logo firmy - logo reprezentowanej firmy obowiązkowo musi znaleźć się na wizytówce. Nie warto jednak przesadzać z jego rozmiarem. W zupełności wystarczy niewielki obrazek w narożniku wizytówki.
To oczywiście nie jedyne dane, które warto umieścić na wizytówce firmowej. Oprócz tego należy także podać także stanowisko, które zajmuje dana osoba oraz adres siedziby firmy.
Projektowanie wizytówki
Jak zaprojektować wizytówkę firmową w kilka minut? Konieczne jest uwzględnienie kilku czynników, które wpływają na czytelność kompozycji. Duże znaczenie ma wielkość czcionek. Pamiętaj, że masz zaledwie kilka sekund na przyciągnięcie uwagi odbiorcy, dlatego warto użyć kilku rozmiarów fontu. Dobrą praktyką jest użycie większej czcionki do wyróżnienia najważniejszych informacji jak imię i nazwisko oraz numer telefonu.
Aby poszczególne elementy wizytówki nie nachodziły na siebie, istotne jest zaplanowanie odległości między nimi. Pamiętaj, aby wykorzystać całą powierzchnię wizytówki, lokując kluczowe informacje w centralnej części. Sama identyfikacja wizualna wizytówki (kolory i czcionka) powinna być tożsama z innymi materiałami firmy jak papier firmowy, teczki czy też materiały reklamowe.
Drukowanie wizytówek
Ostatnim elementem projektowania wizytówki jest wybór opcji drukowania. Tutaj do dyspozycji jest kilka możliwości. Podstawową z nich jest wybór odpowiedniego papieru. Wizytówki mogą być również dodatkowo pokryte folią: błyszczącą, matową lub satynową. Ciekawą opcją jest również możliwość wydrukowania wizytówek z zaokrąglonymi rogami. Wyglądają one bardzo nowocześnie - szczególnie jeśli promień zaokrąglenia jest duży. Taką wizytówkę nie tylko przyjemnie trzyma się w rękach, ale przede wszystkim łatwo ją zapamiętać. Co jest ogromną zaletą w biznesie.
Polecane wpisy blogowe
Pokaż więcej
Czy można sprawdzić kolory na monitorze przed wydrukiem?
Weryfikacja kolorów materiałów drukowanych na ekranie monitora to złożony i niejednoznaczny temat. Fakt – monitory wyświetlają kolory konkretnego projektu, jednak ich odzwierciedlenie na wyświetlaczach może różnić się od finalnej kolorystyki materiału. Czy warto zatem polegać na monitorze w ocenie kolorystyki projektu? Odpowiedź brzmi: to zależy.

Druk książek dla dzieci – od czego zacząć?
Wiele osób marzy o wydaniu własnej książki dla najmłodszych. Rynek ten od stosunkowo niedawna przeżywa wielki boom, oferując mnóstwo inspirujących i pięknie ilustrowanych książek dla dzieci. Warto pamiętać, że pod względem wydania i druku takie wydawnictwo różni się nieco od książek tradycyjnych - szczególnie gdy mowa o egzemplarzach bogato ilustrowanych. W niniejszym wpisie podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, drukując książki dla dzieci - oczywiście zakładając, że masz już na taką pomysł.

Jak zaprojektować ulotkę, którą każdy chce wziąć?
Ulotki kojarzą się często z niemiłym doświadczeniem bycia zaczepianym na ulicy, a ich wygląd nie zachęca do tego, aby wyciągnąć po nie dłoń. Można jednak zaprojektować ulotkę, którą zechce wziąć każdy z Twoich potencjalnych klientów. Jak to zrobić, wyjaśniamy w niniejszym wpisie