Oprawa wizualna eventów - skuteczne materiały reklamowe
Eventy, wydarzenia, konferencje, targi, wszystkie te momenty, w których przedstawiciele różnych dziedzin nauki, firm, marek, ugrupowań mają szansę spotkać się w fizycznej przestrzeni, wymagają odpowiedniej oprawy wizualnej, w tym atrakcyjnych wizualnie i funkcjonalnych materiałów drukowanych.
Identyfikatory i winietki, czyli jak zapanować nad chaosem
Duże wydarzenia mają to do siebie, że bierze w nich udział wielu uczestników, a to może doprowadzić do bałaganu i chaosu. Jeśli chcemy tego uniknąć, to możemy zastosować plakaty informacyjne, identyfikatory oraz winietki. Umieszczone w odpowiednich miejscach plakaty ułatwią uczestnikom pozyskanie informacji na temat tego, co, gdzie i w jakiej formie się dzieje. Identyfikatory pozwolą na sprawną identyfikację uczestników, służb porządkowych, wolontariuszy, każdego, kto na evencie odgrywa jakąś rolę. Warto pamiętać o tym, żeby je odpowiednio zabezpieczyć. Druki laminowane są w dużej mierze odporne na czynniki zewnętrzne, takie jak woda i zabrudzenia, a także nieustanne dotykanie potencjalnych klientów. Winietki przydadzą się podczas przerw na kawę, obiadów oraz uroczystych kolacji. Dzięki nim każdy znajdzie swoje miejsce przy stole. Warto na wspomnianych materiałach umieścić logo organizatora.
Jak wykorzystać event do promocji marki?
Każdy event jest doskonałą okazją do promocji marki. Można to zrobić poprzez dystrybucję materiałów promocyjnych, które zdobędziemy poprzez: druk katalogów, druk ulotek i druk broszur. Warto pamiętać o tym, że tylko druki laminowane będą odporne na ewentualne zniszczenia i posłużą potencjalnym klientom dłużej, także po zakończeniu wydarzenia. Druki laminowane są tak wytrzymałe, że nawet jeśli wydarzenie odbywa się na zewnątrz, to żadne warunki atmosferyczne nie są w stanie ich uszkodzić. Warto rozważyć dystrybucję materiałów, które będą zarówno pełniły funkcję promocyjną, jak i użytkową. To mogą być notesy spiralowane. Warto zwrócić uwagę na to, że notesy spiralowane przydadzą się na samym wydarzeniu, gdy klient będzie chciał coś zanotować, jak i po nim. Mogą one odgrywać rolę notesu, którego używamy codziennie. Jeśli chcemy, aby notesy spiralowane służyły promocji, to musimy pamiętać o umieszczeniu na nich logo, ich kolorystyce, która nawiązuje do kolorystyki marki oraz innych danych wizualnych niosących ze sobą skojarzenia z daną firmą.
Materiały, które można wykorzystać wielokrotnie
Każde wydarzenie poprzedza pojawienie się plakatów, które o nim informują. Ich przeznaczeniem jest poinformowanie potencjalnie zainteresowanych odbiorców o tym, że dane wydarzenie ma miejsce. Plakaty umieszcza się w przestrzeni miejskiej. Gdy wydarzenie się odbędzie, plakaty nie są już potrzebne i często ulegają zniszczeniu, szpecąc miasto. Warto pomyśleć o tym, aby zaprojektować plakat tak, aby był estetyczny i ciekawy wizualnie. To sprawi, że osoby, które go zobaczą, będą chciały go mieć, powiesić na ścianie, co korzystnie wpłynie na zasięg naszych materiałów promocyjnych.
Polecane wpisy blogowe
Pokaż więcejKatalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?
Chcesz w sposób czytelny i estetyczny przekazać więcej informacji o swojej firmie, produkcie albo usłudze? Idealną ku temu opcją mogą okazać się katalogi. W niniejszym wpisie przedstawiamy, jakie korzyści mogą Ci dostarczyć takie produkty oraz kiedy i na jaki ich rodzaj warto postawić.
Magia ulotek reklamowych – jak ją wykrzesać i wykorzystać?
Ulotka to stosunkowo prosty i w miarę tani sposób na promocję. Warunkiem jej skuteczności jest trzymanie się pewnych fundamentalnych zasad doboru, projektowania i wydruku materiału. W niniejszym wpisie wyjaśniamy:
- Kiedy warto postawić na promocję za pomocą ulotek reklamowych.
- Jakie są cechy dobrej i skutecznej ulotki.
- O czym pamiętać, zlecając druk ulotek.
Jak wykonać dobry plakat? Instrukcja krok po kroku
Plakaty mogą łączyć w sobie wizualną sugestywność z informacyjną doniosłością. Wykonanie ich w taki sposób, by łączyły w sobie różne funkcje, nie jest jednak prostym zadaniem. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym powinien cechować się dobry plakat reklamowy oraz jak go wykonać krok po kroku.