Naklejka, czyli „partyzancka” forma promocji
Nieco niedocenianym formatem reklamowym są naklejki. Dobrze zaprojektowane mogą stanowić języczek u wagi w Twojej kampanii reklamowej.
Naklejka a pozostałe formy reklamy
Przy planowaniu działań promocyjnych pojawia się kwestia tego, z jakich nośników reklamowych należy skorzystać, aby w pełni wykorzystać swój potencjał. Jedną z takich form są naklejki, które należą do małych formatów reklamowych. Charakteryzują się dużą elastycznością użycia. Oprócz naklejek w tej samej „rodzinie” masz do dyspozycji chociażby broszury albo bloczki reklamowe. Jednak naklejki posiadają atrybuty, których nie mają inne nośniki. Przede wszystkim chodzi o to… że można je nakleić. Naklejka może na przykład znaleźć się na obudowie Twojego laptopa. Wtedy będziesz mógł reklamować swoją firmę, produkt czy usługę wszędzie tam, gdzie zabierzesz ze sobą swój sprzęt.
Dość popularnym środowiskiem dla naklejek są również karoserie samochodów. Zważywszy, że samochodem można się przemieszczać w wiele różnych miejsc, naklejka znajdująca się właśnie na nim będzie mogła sprzyjać budowaniu dobrego zasięgu marketingowego. Widoczność to jedno z głównych wstępnych założeń w organizowaniu komunikacji promocyjnej w trakcie kampanii reklamowej. Dobrze zaprojektowana, wykonana i ulokowana na samochodzie naklejka reklamowa może przyciągnąć uwagę innych kierowców oraz przechodniów.
W jakich sytuacjach naklejka będzie strzałem w dziesiątkę?
Naklejki reklamowe będą dobrym wyborem, w szczególności jeśli planujesz kampanie promocyjne opierające się o działania happeningowe. Wtedy można je rozdawać albo za przyzwoleniem uczestników przylepiać je np. do elementów ich garderoby. Nosi to znamiona bardziej „partyzanckich” działań, które mogą jednak przynieść naprawdę dobre efekty - zwłaszcza w przypadku młodych odbiorców.
Inną możliwością wykorzystania naklejek jest reklama permanentna - na przykład na wspomnianych samochodach. Należy jednak pamiętać o tym, by dbać o wygląd takich naklejek – w przypadku wystąpienia oznak zniszczenia trzeba je niezwłocznie wymienić na nowe.
Drukowanie naklejek reklamowych
Ważnym czynnikiem wpływającym na realizacyjny sukces naklejki jako nośnika reklamowego jest jej wydruk, który powinien zostać wykonany z zachowaniem norm wysokiej jakości. Warto więc poświęcić trochę czasu na znalezienie firmy drukarskiej, która świadczy usługi na wysokim poziomie.
Polecane wpisy blogowe
Pokaż więcejKatalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?
Chcesz w sposób czytelny i estetyczny przekazać więcej informacji o swojej firmie, produkcie albo usłudze? Idealną ku temu opcją mogą okazać się katalogi. W niniejszym wpisie przedstawiamy, jakie korzyści mogą Ci dostarczyć takie produkty oraz kiedy i na jaki ich rodzaj warto postawić.
Magia ulotek reklamowych – jak ją wykrzesać i wykorzystać?
Ulotka to stosunkowo prosty i w miarę tani sposób na promocję. Warunkiem jej skuteczności jest trzymanie się pewnych fundamentalnych zasad doboru, projektowania i wydruku materiału. W niniejszym wpisie wyjaśniamy:
- Kiedy warto postawić na promocję za pomocą ulotek reklamowych.
- Jakie są cechy dobrej i skutecznej ulotki.
- O czym pamiętać, zlecając druk ulotek.
Jak wykonać dobry plakat? Instrukcja krok po kroku
Plakaty mogą łączyć w sobie wizualną sugestywność z informacyjną doniosłością. Wykonanie ich w taki sposób, by łączyły w sobie różne funkcje, nie jest jednak prostym zadaniem. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym powinien cechować się dobry plakat reklamowy oraz jak go wykonać krok po kroku.