Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Szukaj we wpisach blogowych

Naklejka, czyli „partyzancka” forma promocji

Nieco niedocenianym formatem reklamowym są naklejki. Dobrze zaprojektowane mogą stanowić języczek u wagi w Twojej kampanii reklamowej.

naklejka reklamowa
Naklejka, czyli „partyzancka” forma promocji

Naklejka a pozostałe formy reklamy

Przy planowaniu działań promocyjnych pojawia się kwestia tego, z jakich nośników reklamowych należy skorzystać, aby w pełni wykorzystać swój potencjał. Jedną z takich form są naklejki, które należą do małych formatów reklamowych. Charakteryzują się dużą elastycznością użycia. Oprócz naklejek w tej samej „rodzinie” masz do dyspozycji chociażby broszury albo bloczki reklamowe.  Jednak naklejki posiadają atrybuty, których nie mają inne nośniki. Przede wszystkim chodzi o to… że można je nakleić. Naklejka może na przykład znaleźć się na obudowie Twojego laptopa. Wtedy będziesz mógł reklamować swoją firmę, produkt czy usługę wszędzie tam, gdzie zabierzesz ze sobą swój sprzęt.

Dość popularnym środowiskiem dla naklejek są również karoserie samochodów. Zważywszy, że samochodem można się przemieszczać w wiele różnych miejsc, naklejka znajdująca się właśnie na nim będzie mogła sprzyjać budowaniu dobrego zasięgu marketingowego. Widoczność to jedno z głównych wstępnych założeń w organizowaniu komunikacji promocyjnej w trakcie kampanii reklamowej. Dobrze zaprojektowana, wykonana i ulokowana na samochodzie naklejka reklamowa może przyciągnąć uwagę innych kierowców oraz przechodniów.

W jakich sytuacjach naklejka będzie strzałem w dziesiątkę?

Naklejki reklamowe będą dobrym wyborem, w szczególności jeśli planujesz kampanie promocyjne opierające się o działania happeningowe. Wtedy można je rozdawać albo za przyzwoleniem uczestników przylepiać je np. do elementów ich garderoby. Nosi to znamiona bardziej „partyzanckich” działań, które mogą jednak przynieść naprawdę dobre efekty - zwłaszcza w przypadku młodych odbiorców.

Inną możliwością wykorzystania naklejek jest reklama permanentna - na przykład na wspomnianych samochodach.  Należy jednak pamiętać o tym, by dbać o wygląd takich naklejek – w przypadku wystąpienia oznak zniszczenia trzeba je niezwłocznie wymienić na nowe.

Drukowanie naklejek reklamowych

Ważnym czynnikiem wpływającym na realizacyjny sukces naklejki jako nośnika reklamowego jest jej wydruk, który powinien zostać wykonany z zachowaniem norm wysokiej jakości. Warto więc poświęcić trochę czasu na znalezienie firmy drukarskiej, która świadczy usługi na wysokim poziomie.

Polecane wpisy blogowe

Pokaż więcej
nowoczesne czasopismo
Za każdą gazetą stoi silny portal internetowy - dlaczego?

Nowoczesne czasopismo: jak zachować balans między drukiem a światem online?

Dla czasopism współczesne czasy bywają trudne. Okresowe wydawnictwa muszą bowiem funkcjonować i zabiegać o uwagę czytelników w dwóch światach: rzeczywistym oraz wirtualnym. Zachowanie balansu pomiędzy obiema sferami jest często decydującym czynnikiem przetrwania konkretnego periodyku, nawet jeśli przez lata zdołał on zbudować silną markę. Mimo silnej ekspansji świata online wydawnictwa nie powinny rezygnować z druku czasopism w formie fizycznej, ponieważ jest to istotny czynnik budowania prestiżu i lojalności czytelnika. Dlaczego?

Czytaj więcej
jednoosobowa działalnosc co do druku
Jednoosobowa działalność: co do druku?

Jednoosobowa działalność: co do druku?

Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej wymaga dobrej organizacji pracy, skrupulatnego zarządzania zadaniami oraz dokumentacją, a także efektywnej promocji.

Czytaj więcej
katalogi szyte, klejone czy spiralowane
Katalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?

Katalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?

Chcesz w sposób czytelny i estetyczny przekazać więcej informacji o swojej firmie, produkcie albo usłudze? Idealną ku temu opcją mogą okazać się katalogi. W niniejszym wpisie przedstawiamy, jakie korzyści mogą Ci dostarczyć takie produkty oraz kiedy i na jaki ich rodzaj warto postawić.

Czytaj więcej