Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Szukaj we wpisach blogowych

Projektowanie 2020.12.01

Jak zaprojektować ulotkę, którą każdy będzie chciał wziąć?

Ulotki bardzo często kojarzą nam się z niemiłym doświadczeniem bycia zaczepianym na ulicy, a ich wygląd nie zachęca do tego, aby ją ze sobą wziąć. Można jednak zaprojektować ulotkę, którą będzie chciał wziąć każdy z naszych potencjalnych klientów.

Projektowanie ulotki reklamowej
Jak zaprojektować ulotkę, którą każdy będzie chciał wziąć?

Ulotka jako forma komunikacji wizualnej

Nie każda ulotka musi być wypełniona tekstem i fatalnej jakości zdjęciami. Warto zaprojektować ulotkę, która nie będzie zawierała tekstu, a będzie jedynie zaproszeniem do zapoznania się z ofertą danej marki. Ulotka może być po prostu ciekawą ilustracją, atrakcyjną grafiką, czy ładnym obrazkiem, który przedstawiciel grupy docelowej będzie chciał zawiesić na ścianie. Pod atrakcyjną treścią wizualną możemy zawrzeć informację o stronie internetowej, na której odbiorca znajdzie dokładne informacje na temat naszej oferty. Rozwój nowoczesnych technologii, w tym marketingu internetowego wymusza innowacyjne podejście do tradycyjnych form promocji. Ulotki wcale nie muszą konkurować ze stroną internetową czy reklamą w Internecie, mogą je uzupełniać albo kierować do nich odbiorcę.

Ulotki A3, czyli małe plakaty

Ulotki A3 są stosunkowo duże, dzięki czemu mogą odgrywać rolę niewielkiego plakatu. Powinniśmy je zaprojektować tak, aby przykuły uwagę potencjalnego odbiorcy. Jeśli chcemy zareklamować szkołę tańca, to na ulotce może znaleźć się ładna ilustracja podobna do plakatów, które tworzył Lautrec. Osoba, która zobaczy, że ktoś rozdaje ładne obrazki, chętnie zabierze obrazek ze sobą, aby zawiesić na ścianie, podarować bliskiemu albo po prostu na niego popatrzeć. Pod ilustracją możemy zawrzeć krótką informację o oferowanym przez nas produkcie oraz odnośnik do strony internetowej. Ulotki A3 są zbyt duże, by swobodnie je przeglądać, dlatego forma plakatowa będzie dla nich bardziej odpowiednia.

Ulotki A4, ulotki A5 i ulotki A6 – jak wykorzystać potencjał formatu?

Ulotki A4 są wielkości standardowego zeszytu. Są stosunkowo duże, ale wygodne w użytkowaniu. Ulotki A4 również mogą być ilustracją albo grafiką. Ich zaletą jest to, że są stosunkowo łatwe w dystrybucji, a na pewno łatwiej niż ulotki formatu A3. Jedna strona ulotki może stanowić atrakcyjną wizualnie ilustrację, natomiast druga może zawierać najcenniejsze informacje o produkcie albo usłudze. Ulotki A5 i ulotki A6 są dużo mniejsze, a dzięki temu koszt ich produkcji też jest niewielki. Warto zadbać o to, aby ulotki A5 i ulotki A6 nie tylko reklamowy mniej lub bardziej ekskluzywny produkt, ale same stały się ekskluzywnym produktem, pożądanym przez konsumentów. Oprócz atrakcyjnej wizualnie grafiki ulotki powinny zostać uszlachetnione poprzez dodanie warstwy lakieru albo folii matowej, satynowej lub błyszczącej.

Polecane wpisy blogowe

Pokaż więcej

kody QR w materiałach drukowanych

Projektowanie 2023.12.19

Kody QR w materiałach drukowanych – zastosowanie

Chcesz zwiększyć funkcjonalność i skuteczność swoich wydruków? Sprawdź, jak to zrobić za pomocą kodów QR!

Czytaj więcej

projektowanie druku a ślepota barw

Projektowanie 2023.12.12

Projektowanie wydruków dla osób ze ślepotą barw

Nie każdy widzi świat w takich samych barwach. Sprawdź, o czym warto pamiętać, projektując materiały drukowane dla osób z różnymi odmianami daltonizmu.

Czytaj więcej
metody zabezpieczania materiałów drukowanych
Skuteczne metody zabezpieczania materiałów drukowanych
Projektowanie 2023.11.30

Skuteczne metody zabezpieczania materiałów drukowanych

Rozumiemy, jak ważne jest zabezpieczenie materiałów drukowanych przed podrabianiem i nieautoryzowanym użyciem. Dlatego oferujemy naszym klientom szereg zaawansowanych technik, które nie tylko zwiększają bezpieczeństwo, ale także podnoszą estetykę wydruków. Oto kilka metod, które pomagają zapewnić naszym Klientom spokój, dostarczając wyjątkowej jakości materiały drukowane.

Czytaj więcej