Jak wykorzystać artykuły biurowe do promocji firmy?
Promowanie firmy nie jest łatwe i składa się z wielu różnych strategii marketingowych.

Jak wykorzystać artykuły biurowe do promocji firmy?
Warto pamiętać o tym, że każdy detal ma znaczenie. Działania, które nie wydają nam się działaniami promocyjnymi, mogą przynieść zaskakujące efekty.
Jak wykorzystać zwykłe przedmioty w budowaniu wizerunku firmy
Niektóre materiały są podstawą wyposażenia każdego biura. Mowa tutaj np. o długopisach, biuwarach, bloczkach reklamowych, notesach spiralowanych czy teczkach. W te materiały powinien być wyposażony każdy pracownik pracujący w biurze, ale też ci pracujący z domu. To usprawnia i ułatwia pracę. Dodatkowym atutem tego rodzaju artykułów jest ich zdolność do bycia materiałami promocyjnymi. Warto każdego z pracowników zaopatrzyć w wiele tego typu materiałów, na których znajdzie się logo firmy albo inne elementy identyfikacyjne. Artykuły te można też rozdawać klientom, uczestnikom konferencji czy targów. Dzięki swojej funkcjonalność będą one często używane przez użytkowników, a dzięki temu zamieszczone na nich treści staną się nieodłączną częścią codzienności odbiorców.
Jakie artykuły można wykorzystać w promocji?
Bardzo często notesy spiralowane, teczki czy biuwary są wykorzystywane przez członków rodziny oraz znajomych naszego pracownika. Jeśli dziecko potrzebuje teczki do szkoły, a mama ma dwie firmowe, to teczka mamy zostanie teczką dziecka. Jeśli artykuły biurowe są odpowiednio zaprojektowane, to mogą stać się dodatkową reklamą. Dziecko zostawia teczkę u swojej nauczycielki i już nasz komunikat jest przekazywany dalej. Warto zadbać o to, by były one nie tylko funkcjonalne, ale i estetyczne. Nigdy nie wiemy, w czyje ręce trafi firmowy notes. Idealną formą promocji są długopisy, to one bowiem towarzyszą życiu każdego z nas i wędrują z nami po rozmaitych przestrzeniach. Im więcej naszej firmy w świecie, tym większa szansa na marketingowy sukces.
Na co zwrócić uwagę podczas drukowania artykułów biurowych
Bez względu na to, czy chcemy wydrukować notes, biuwary, czy bloczki reklamowe, musimy zadbać o to, by były one odpowiedniej jakości. Przede wszystkim musimy wybrać odpowiednią drukarnię, która nasze materiały wydrukuje profesjonalnie. Ważny jest wybór odpowiedniego papieru, zabezpieczenie go przed czynnikami zewnętrznymi np. poprzez wykorzystanie laminatu. Nie możemy zapomnieć o odpowiedniej szacie graficznej, która powinna być spójna z tożsamością wizualną firmy. Nawet najdrobniejszy długopis powinien być zaprojektowany tak, aby pasował do naszej firmy i w każdym momencie mógł zostać jej reklamą.
Polecane wpisy blogowe
Pokaż więcej
Sklep internetowy: co do druku?
„Co do druku” to nasz cykl wpisów na bloga, w którym podpowiadamy, jakie materiały dla poszczególnych branż są drukowane w naszej drukarni.

Nowoczesne czasopismo: jak zachować balans między drukiem a światem online?
Dla czasopism współczesne czasy bywają trudne. Okresowe wydawnictwa muszą bowiem funkcjonować i zabiegać o uwagę czytelników w dwóch światach: rzeczywistym oraz wirtualnym. Zachowanie balansu pomiędzy obiema sferami jest często decydującym czynnikiem przetrwania konkretnego periodyku, nawet jeśli przez lata zdołał on zbudować silną markę. Mimo silnej ekspansji świata online wydawnictwa nie powinny rezygnować z druku czasopism w formie fizycznej, ponieważ jest to istotny czynnik budowania prestiżu i lojalności czytelnika. Dlaczego?

Jednoosobowa działalność: co do druku?
Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej wymaga dobrej organizacji pracy, skrupulatnego zarządzania zadaniami oraz dokumentacją, a także efektywnej promocji.