Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Szukaj we wpisach blogowych

Jak skutecznie promować lokalny biznes?

Promocja lokalnego biznesu nie jest łatwa, szczególnie jeśli konkurencja jest duża.

Skuteczna promocja lokalnego biznesu
Jak skutecznie promować lokalny biznes?

Jak skutecznie promować lokalny biznes?

Jeśli chcemy odnieść sukces, to musimy zastosować rozmaite techniki marketingowe. Szczególnie ważne jest zastosowanie różnego typu materiałów promocyjnych.

Jakie materiały promocyjne wybrać do promocji lokalnego biznesu?

Ważne, aby oprócz promocji drogą elektroniczną zastosować także promocję w formie papierowej. To szczególnie ważne w przypadku lokalnych biznesów, które szukają klientów przede wszystkim ze względu na ich fizyczną bliskość, sąsiadowanie z danym miejscem. Wtedy materiały, które istnieją fizycznie, takie jak: bilety, karty wstępu, broszury, ulotki, vouchery i kupony, bony, wejściówki, sprawdzą się lepiej niż ich niematerialne odpowiedniki. Ludzie poprzez fizyczny kontakt mogą nawiązać jakiegoś rodzaju więź z miejscem. Dystrybucja takich materiałów też będzie łatwa (w związku z sąsiedztwem grupy odbiorczej) i pozwoli na osobisty kontakt z potencjalnym klientem, chwilę rozmowy, czy ustne zaproszenie do skorzystania z usług. To wszystko podkreśli lokalność miejsca.

Prezenty jako forma promocji

Dobrym pomysłem na promocję biznesu jest zaoferowanie możliwości podarowania naszej usługi lub produktu. Taką możliwość możemy uzyskać dzięki odpowiednim materiałom, którymi są: bony, vouchery i kupony.  Wiele osób ma problem z wyborem odpowiedniego prezentu i często decyduje się na podarowanie jakiejś usługi. Bez względu na to, czy prowadzimy małą restaurację, czy gabinet masażu albo sklep z antykami, warto poszerzać grono klientów poprzez oferowanie obecnym klientom możliwości wykupienia takich bonów czy voucherów. Dzięki temu nasze miejsce zacznie się kojarzyć pozytywnie z uroczystością, prezentem, podarunkiem. To zwiększy nasze szanse na marketingowy sukces.

Ważna jest odpowiednia jakość materiałów promocyjnych

Bez względu na to, czy chcemy wydrukować broszury, czy ulotki, musimy pamiętać o tym, że powinny one być poprawne językowo, estetyczne, dobrze skomponowane, pasujące do charakteru miejsca, wydrukowane na odpowiednim papierze i w odpowiednim formacie. Ulotka nie może być wielkości plakatu, ale nie może być też za mała. Jeśli mamy bilety, wejściówki, karty wstępu i są one wielorazowego użytku, to należy je odpowiednio zabezpieczyć, żeby się nie niszczyły, nie brudziły, nie zużywały. Pomimo upływu czasu powinny wyglądać schludnie i estetycznie. Tylko wtedy ich właściciele będą chcieli ich używać i do nas przychodzić. Odpowiednie zabezpieczenie możemy uzyskać dzięki pokryciu ich laminatem.

Polecane wpisy blogowe

Pokaż więcej

druk online dla branży nieruchomości

Druk online dla branży nieruchomości

Pierwsze wrażenie bywa decydujące, gdy chodzi o zakup czy wynajem mieszkania albo domu. Sprawdź, na jakie działania i wydruki warto postawić, by zwiększać efektywność działań sprzedażowych!

Czytaj więcej
druk online dla edukacji
Druk online dla edukacji. Wysokiej klasy materiały na szkolenia

Druk online dla edukacji. Wysokiej klasy materiały na szkolenia

Chcesz wygodnie wydrukować podręczniki, książki i inne materiały szkoleniowe? W JKB Print rozumiemy potrzeby oraz specyfikę współczesnej branży edukacyjnej. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

Czytaj więcej
druk online dla branży modowej
Nowoczesny i elegancki druk online dla branży modowej

Nowoczesny i elegancki druk online dla branży modowej

Efekt pierwszego wrażenia i wysoka jakość to jedne z kluczowych elementów prezentacji ofert w branży modowej. Szukasz doświadczonej drukarni, która rozumie potrzeby i specyfikę branży modowej? Świetnie trafiłeś!

Czytaj więcej