Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Szukaj we wpisach blogowych

Jak promować firmę z branży transportowej?

Transport jest jedną z tych branż, gdzie marketing wciąż opiera się na tradycyjnych formach przekazu. Reklama drukowana jest podstawowym medium większości firm transportowych, w tym i naszych klientów.

jak promowac firme z branży transportowej
Jak promować firmę z branży transportowej?

Ulotki - szybka prezentacja oferty “na szybko”

Wydaje się, że w dobie Internetu  czas świetności tradycyjnych ulotek dobiega już końca. Nic bardziej mylnego! Nowoczesna ulotka reklamowa nie tylko przekazuje podstawowe informacje na temat usług transportowych oraz posiadanej floty. Ulotki są efektywnym sposobem przekazania charakteru firmy i jej podejścia do klienta. Lubisz żartować? Wiesz, że prowadzisz poważny biznes? Masz proklienckie nastawienie? To wszystko możesz wyrazić w ulotce.

Ulotki składane i foldery, czyli atrakcyjne przedstawienie szczegółów oferty

Chodźmy krok dalej. Ulotki składane i foldery powinny nie tylko zawierać rozszerzenie informacji o usługach przewoźnika, ale być spójne z pierwszym medium, na jakie napotka Twój klient - ulotką. Folder reklamowy, ze względu na swoja większą powierzchnię daje większą dowolność prezentacji oferty. Folder jest też formą reklamy bardziej prestiżową. Tym bardziej realizację folderów reklamowych warto powierzyć specjalistom, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem.

Pełna oferta firmy transportowej w katalogu

Bez względu na to, czy prowadzisz przewóz rzeczy busem, jesteś podwykonawcą dużej firmy kurierskiej, realizujesz transport po kraju i zagranicą własną flotą naczep lub “solówek” z pewnością masz co pokazać, jeśli chodzi o świadczone usługi. Nie ma lepszej metody do kompletnej prezentacji firmy transportowej, jak drukowany katalog firmy. Oprócz treści liczy się forma. Warto postawić na wysokogatunkowy papier oraz wydruk, który wyróżni Cię spośród konkurencji.

Czy wizytówki odejdą w niepamięć?

W erze Internetu wizytówki, podobnie jak ulotki nie są już tak powszechne. Branża transportowa rządzi się jednak swoimi prawami. Z pewnością masz bezpośredni kontakt z klientem, który może polecić dalej Twoje usługi. Jest to doskonała okazja marketingowa, aby przekazać mu plik przemyślanych wizytówek, które będą od tej pory krążyć w gronie jego znajomych. Wizytówka powinna przykuwać uwagę. Być może warto odejść od klasycznych “kartoników” z imieniem, nazwiskiem i nazwą firmy na rzecz wizytówki, która będzie jednocześnie fajnym gadżetem lub użytecznym narzędziem?

Bloczki samokopiujące - praktyczny gadżet w biurze

Bloczki samokopiujące, o ile są dobrej jakości, to niezastąpiony artykuł w biurze każdej firmy transportowej. Dobra drukarnia pozwala na spersonalizowany projekt bloczków dopasowany pod Twoje osobiste preferencje oraz potrzeby działalności, jaką prowadzisz.

Często odwiedzają nas przedstawiciele firm transportowych, którzy tak naprawdę nie mają pomysłu na marketing lub nie wierzą w reklamę drukowaną. Zamawiają początkowo proste ulotki i wizytówki. Często po rozmowie z nami obdarzają nas kredytem zaufania. Decydują się na cały pakiet przemyślanych i przykuwających uwagę katalogów, folderów i wizytówek.

Polecane wpisy blogowe

Pokaż więcej
katalogi szyte, klejone czy spiralowane
Katalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?

Katalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?

Chcesz w sposób czytelny i estetyczny przekazać więcej informacji o swojej firmie, produkcie albo usłudze? Idealną ku temu opcją mogą okazać się katalogi. W niniejszym wpisie przedstawiamy, jakie korzyści mogą Ci dostarczyć takie produkty oraz kiedy i na jaki ich rodzaj warto postawić.

Czytaj więcej
magia ulotek reklamowych
Magia ulotek reklamowych – jak ją wykrzesać i wykorzystać?

Magia ulotek reklamowych – jak ją wykrzesać i wykorzystać?

Ulotka to stosunkowo prosty i w miarę tani sposób na promocję. Warunkiem jej skuteczności jest trzymanie się pewnych fundamentalnych zasad doboru, projektowania i wydruku materiału. W niniejszym wpisie wyjaśniamy:

  • Kiedy warto postawić na promocję za pomocą ulotek reklamowych.
  • Jakie są cechy dobrej i skutecznej ulotki.
  • O czym pamiętać, zlecając druk ulotek.
Czytaj więcej
jak zrobic dobry plakat krok po kroku
Jak wykonać dobry plakat? Instrukcja krok po kroku

Jak wykonać dobry plakat? Instrukcja krok po kroku

Plakaty mogą łączyć w sobie wizualną sugestywność z informacyjną doniosłością. Wykonanie ich w taki sposób, by łączyły w sobie różne funkcje, nie jest jednak prostym zadaniem. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym powinien cechować się dobry plakat reklamowy oraz jak go wykonać krok po kroku.

Czytaj więcej