Identyfikacja wizualna a personalizacja wydruków
Drukowanie kojarzy nam się z zadrukowywaniem kartki. Współczesne metody druku umożliwiają jednak personalizowanie wydruków również pod względem nośnika, a także sposobu wydruku. Warto o tym pamiętać podczas kreowania tożsamości wizualnej marki.
Druk dla każdego
Współczesne drukarnie, które mają różnorodny sprzęt drukujący oraz profesjonalne oprogramowanie, umożliwiają druk personalizowany To rozwiązanie dla tych klientów, którzy mają określoną wizję produktu. Personalizacja jest możliwa zarówno na poziomie treści, formy, jak i podłoża. Wybór tego rozwiązania pozwoli nam stworzyć materiały unikatowe, oryginalne. To szczególnie ważne w kształtowaniu identyfikacji wizualnej firmy, które jest podstawowym działaniem marketingowym.
Identyfikacja wizualna, czyli to, co nas wyróżnia
Identyfikacja wizualna stanowi narzędzie, które służy kreowaniu wizerunku marki na rynku. Obejmuje ogół zachowań, a także symboli wykorzystywanych w firmie. To ogół działań, których celem jest wykreowanie spójnej identyfikacji rynkowej. Na tożsamość wizualną firmy składają się: jej logotyp, nazwa firmy, topografia firmowa oraz paleta kolorów. Dotyczy ona nie tylko wyglądu materiałów promocyjnych, ale również produktów, ich opakowań, budynków, wystrojów wnętrz. Stworzenie spójnej tożsamości wizualnej ma na celu zintegrowanie wszystkich produktów i komunikatów marketingowych firmy, które nawiązując do siebie nawzajem, wzmacniają przekaz perswazyjny.
Wykorzystanie potencjału drukarni w kształtowaniu wizerunku firmy
Tworząc tożsamość wizualną firmy, warto mieć świadomość możliwości pełnego wykorzystania oferty danej drukarni. Skuteczną i chętnie wybieraną formą promocji jest umieszczanie materiałów promocyjnych w przestrzeni miasta. Jednakże, aby przygotowane przez nas materiały nie ulegały zniszczeniu, musimy je odpowiednio zabezpieczyć. Druki laminowane są niezwykle trwałe i odporne na działanie wilgoci oraz pobrudzenie. Papier pokryty jest specjalnym laminatem, który go chroni i przedłuża jego żywotność. Ciekawym rozwiązaniem jest druk na folii. To rozwiązanie sprawdza się w przypadku przygotowywania witryn sklepowych, drzwi, samochodów, materiałów dekoracyjnych umieszczanych we wnętrzach biur. Ta technika umożliwia poszerzenie zakresu obiektów i produktów objętych identyfikacją wizualną. W celu stworzenia nietypowych materiałów promocyjnych można wykorzystać druki sztancowane. To technika polegająca na wykrawaniu z kartonu lub papieru rozmaitych kształtów. Dzięki niej nasze produkty będą wyróżniały się wśród oferty konkurentów.
Polecane wpisy blogowe
Pokaż więcejDruk online dla branży nieruchomości
Pierwsze wrażenie bywa decydujące, gdy chodzi o zakup czy wynajem mieszkania albo domu. Sprawdź, na jakie działania i wydruki warto postawić, by zwiększać efektywność działań sprzedażowych!
Druk online dla edukacji. Wysokiej klasy materiały na szkolenia
Chcesz wygodnie wydrukować podręczniki, książki i inne materiały szkoleniowe? W JKB Print rozumiemy potrzeby oraz specyfikę współczesnej branży edukacyjnej. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!
Nowoczesny i elegancki druk online dla branży modowej
Efekt pierwszego wrażenia i wysoka jakość to jedne z kluczowych elementów prezentacji ofert w branży modowej. Szukasz doświadczonej drukarni, która rozumie potrzeby i specyfikę branży modowej? Świetnie trafiłeś!