Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Drukarnia Internetowa

Materiały reklamowe - nie zapomnij o nich na konferencji!

drukowane materiały konferencyjne
Wydruk materiałów drukowanych na konferencję - na co zwracać uwagę?

O czym nie można zapomnieć podczas konferencji – materiały drukowane

Organizacja konferencji wymaga wiele pracy, pomysłowości i realizacyjnej precyzji. Jeśli wydarzenie ma zakończyć się sukcesem, to każdy detal ma znaczenie. Nawet faktura papieru winietek.

Jak przygotować materiały szkoleniowe i konferencyjne?

Najważniejsze są: treść, poprawność merytoryczna oraz językowa. Warto jednak pamiętać, że materiały szkoleniowe i konferencyjne muszą mieć też odpowiednią formę. Istotny jest format, materiały bowiem nie mogą być zbyt duże (muszą być wygodne w użytkowaniu, w czytaniu i przeglądaniu) i nie mogą być zbyt małe (wszystko musi być czytelne). Bardzo często materiały szkoleniowe i konferencyjne służą uczestnikom do robienia notatek. Z tego względu należy je wydrukować na odpowiednim papierze, który umożliwi swobodne notowanie zarówno długopisem, jak i ołówkiem. Strony muszą być połączone, aby nie zapanował bałagan, ale muszę też dać się swobodnie przewracać.

Banery i plakaty jako forma promocji konferencji

Każda konferencja wymaga odpowiedniej promocji. Po pierwsze uczestnicy muszą mieć świadomość, że się ona odbywa, a po drugie muszą chcieć wziąć w niej udział. Ważnym elementem w promocji konferencji są plakaty albo banery umieszczone w stosownym do tego miejscu. Najczęściej są to miejsca tematycznie związane z konferencją. Jeśli to konferencja naukowa poświęcona twórczości Czesława Miłosza, to banery i plakaty powinny zostać zawieszone na uczelniach humanistycznych, w klubach literackich, księgarniach i innych tego typu miejscach. Powinny one zostać zaprojektowane tak, aby jednocześnie informować i przyciągać wzrok. Ich forma wizualna musi być spójna z tematem konferencji i być estetyczna.

Wizytówki - kiedy i jak je wymieniać?

Każda konferencja jest swego rodzaju targiem pracy i miejscem prezentacji wiedzy i umiejętności. Ważnym elementem jest wymiana wizytówek, która pozwoli na utrzymanie kontaktu po zakończeniu konferencji oraz ułatwi pracodawcy złożenie propozycji etatu wybranemu uczestnikowi. Wizytówki możemy wymienić w stosownym do tego momencie – to może być przerwa na kawę albo czas wspólnego posiłku, jeśli takowy został przewidziany. Wizytówek nie można wymieniać w trakcie przemówień konferencyjnych. Wizytówki powinny być eleganckie, zadbane i w formacie, który umożliwi umieszczenie ich w wizytowniku. Po otrzymaniu wizytówki należy ją dokładnie obejrzeć, a potem włożyć do wizytownika, nie można jej miąć, wkładać do kieszeni spodni. Należy okazać jej szacunek.

 

Data publikacji: 08.12.2020

Powrót na stronę główną: blog