Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Szukaj we wpisach blogowych

Materiały reklamowe - nie zapomnij o nich na konferencji!

Organizacja konferencji wymaga wiele pracy, pomysłowości i realizacyjnej precyzji. Jeśli wydarzenie ma zakończyć się sukcesem, to każdy detal ma znaczenie. Nawet faktura papieru winietek.

Materiały reklamowe - nie zapomnij o nich na konferencji
Materiały reklamowe - nie zapomnij o nich na konferencji!

Jak przygotować materiały szkoleniowe i konferencyjne?

Najważniejsze są: treść, poprawność merytoryczna oraz językowa. Warto jednak pamiętać, że materiały szkoleniowe i konferencyjne muszą mieć też odpowiednią formę. Istotny jest format, materiały bowiem nie mogą być zbyt duże (muszą być wygodne w użytkowaniu, w czytaniu i przeglądaniu) i nie mogą być zbyt małe (wszystko musi być czytelne). Bardzo często materiały szkoleniowe i konferencyjne służą uczestnikom do robienia notatek. Z tego względu należy je wydrukować na odpowiednim papierze, który umożliwi swobodne notowanie zarówno długopisem, jak i ołówkiem. Strony muszą być połączone, aby nie zapanował bałagan, ale muszę też dać się swobodnie przewracać.

Banery i plakaty jako forma promocji konferencji

Każda konferencja wymaga odpowiedniej promocji. Po pierwsze uczestnicy muszą mieć świadomość, że się ona odbywa, a po drugie muszą chcieć wziąć w niej udział. Ważnym elementem w promocji konferencji są plakaty albo banery umieszczone w stosownym do tego miejscu. Najczęściej są to miejsca tematycznie związane z konferencją. Jeśli to konferencja naukowa poświęcona twórczości Czesława Miłosza, to banery i plakaty powinny zostać zawieszone na uczelniach humanistycznych, w klubach literackich, księgarniach i innych tego typu miejscach. Powinny one zostać zaprojektowane tak, aby jednocześnie informować i przyciągać wzrok. Ich forma wizualna musi być spójna z tematem konferencji i być estetyczna.

Wizytówki - kiedy i jak je wymieniać?

Każda konferencja jest swego rodzaju targiem pracy i miejscem prezentacji wiedzy i umiejętności. Ważnym elementem jest wymiana wizytówek, która pozwoli na utrzymanie kontaktu po zakończeniu konferencji oraz ułatwi pracodawcy złożenie propozycji etatu wybranemu uczestnikowi. Wizytówki możemy wymienić w stosownym do tego momencie – to może być przerwa na kawę albo czas wspólnego posiłku, jeśli takowy został przewidziany. Wizytówek nie można wymieniać w trakcie przemówień konferencyjnych. Wizytówki powinny być eleganckie, zadbane i w formacie, który umożliwi umieszczenie ich w wizytowniku. Po otrzymaniu wizytówki należy ją dokładnie obejrzeć, a potem włożyć do wizytownika, nie można jej miąć, wkładać do kieszeni spodni. Należy okazać jej szacunek.

Polecane wpisy blogowe

Pokaż więcej

druk online dla branży nieruchomości

Druk online dla branży nieruchomości

Pierwsze wrażenie bywa decydujące, gdy chodzi o zakup czy wynajem mieszkania albo domu. Sprawdź, na jakie działania i wydruki warto postawić, by zwiększać efektywność działań sprzedażowych!

Czytaj więcej
druk online dla edukacji
Druk online dla edukacji. Wysokiej klasy materiały na szkolenia

Druk online dla edukacji. Wysokiej klasy materiały na szkolenia

Chcesz wygodnie wydrukować podręczniki, książki i inne materiały szkoleniowe? W JKB Print rozumiemy potrzeby oraz specyfikę współczesnej branży edukacyjnej. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

Czytaj więcej
druk online dla branży modowej
Nowoczesny i elegancki druk online dla branży modowej

Nowoczesny i elegancki druk online dla branży modowej

Efekt pierwszego wrażenia i wysoka jakość to jedne z kluczowych elementów prezentacji ofert w branży modowej. Szukasz doświadczonej drukarni, która rozumie potrzeby i specyfikę branży modowej? Świetnie trafiłeś!

Czytaj więcej