Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Szukaj we wpisach blogowych

Drukarnia idealna do realizacji zamówień firmowych

Kiedy zakładasz swoją firmę, to na początku tej biznesowej drogi wszystko pozostaje na Twojej głowie. Nawet tak prozaiczne kwestie, jak zlecanie wydruku materiałów poligraficznych.

jak wybrać drukarnię
Drukarnia idealna do realizacji zamówień firmowych

O współczesnym rynku poligraficznym słów kilka

Dzisiejszy rynek poligraficzny cechuje się sporą wewnętrzną konkurencyjnością. Funkcjonuje na nim wiele firm drukarskich, w związku z czym trudno jest wybrać tę jedną, której zlecisz wykonanie wydruków dla Twojej firmy.

Niewątpliwym plusem takiej dużej konkurencyjności jest technologiczny postęp branży, który objawia się wprowadzaniem nowych usług, a także technik druku, jak chociażby bardzo uniwersalny druk UV.

Zatem z jednej strony czeka Cię ból głowy dotyczący tego, jakiej drukarni zlecisz wydruki takich materiałów, jak chociażby materiały szkoleniowe i konferencyjne, broszury, identyfikatory, teczki czy wizytówki. Z drugiej jednak możesz być pewny, że jeśli poświęcisz trochę czasu na poszukiwania, to znajdziesz taką drukarnię, która wykona je na odpowiednim, nowoczesnym poziomie.

Drukarnia online a drukarnia stacjonarna

Jednym z wymiarów zmian na rynku usług poligraficznych jest pojawienie się na nim drukarni online, czyli takich, które realizują zamówienia druku w pełni zdalnie. Jest to ciekawa opcja dla wszystkich, którzy chcą zaoszczędzić czas, w przypadku drukarni stacjonarnych normalnie przeznaczany na dostarczenie zamówienia i późniejszy jego odbiór. Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, jak dużą zaletą jest taka oszczędność w przypadku prowadzenia swojego własnego biznesu.

Często korzystanie z usług drukarni online wiąże się także z możliwością zaoszczędzenia pieniędzy – plusy z tego płynące dla nowopowstałej firmy również są oczywiste.

Wyznaczniki drukarni idealnej dla Twojej firmy

Idealna drukarnia realizująca firmowe zamówienia wydruku takich formatów jak na przykład materiały szkoleniowe i konferencyjne, broszury, identyfikatory, teczki, wizytówki powinna posiadać określone cechy.

Przede wszystkim powinna realizować usługi na wysokim poziomie, jeśli chodzi o jakość. Jest to szczególnie ważne w przypadku zleceń od młodych firm, które nie mogą sobie pozwolić na uchybienia w tej kwestii. Kolportowanie przez nie materiałów wydrukowanych w niskiej jakości mogłoby wytworzyć pierwsze złe wrażenie i znacznie utrudnić późniejsze funkcjonowanie na rynku.

Nie mniej ważną kwestią jest terminowość. Przed zleceniem wydruków powinieneś najpierw sprawdzić opinie dotychczasowych klientów wybranej przez Ciebie drukarni. Jeżeli często pojawia się w nich zastrzeżenie dotyczące terminów realizacji, to lepiej poszukać jakiejś innej firmy drukarskiej.

Polecane wpisy blogowe

Pokaż więcej
Druk wizytówek
Sklep internetowy: co do druku?

Sklep internetowy: co do druku?

„Co do druku” to nasz cykl wpisów na bloga, w którym podpowiadamy, jakie materiały dla poszczególnych branż są drukowane w naszej drukarni.

Czytaj więcej
nowoczesne czasopismo
Za każdą gazetą stoi silny portal internetowy - dlaczego?

Nowoczesne czasopismo: jak zachować balans między drukiem a światem online?

Dla czasopism współczesne czasy bywają trudne. Okresowe wydawnictwa muszą bowiem funkcjonować i zabiegać o uwagę czytelników w dwóch światach: rzeczywistym oraz wirtualnym. Zachowanie balansu pomiędzy obiema sferami jest często decydującym czynnikiem przetrwania konkretnego periodyku, nawet jeśli przez lata zdołał on zbudować silną markę. Mimo silnej ekspansji świata online wydawnictwa nie powinny rezygnować z druku czasopism w formie fizycznej, ponieważ jest to istotny czynnik budowania prestiżu i lojalności czytelnika. Dlaczego?

Czytaj więcej
jednoosobowa działalnosc co do druku
Jednoosobowa działalność: co do druku?

Jednoosobowa działalność: co do druku?

Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej wymaga dobrej organizacji pracy, skrupulatnego zarządzania zadaniami oraz dokumentacją, a także efektywnej promocji.

Czytaj więcej