Druk w turystyce - co sprawdzi się najlepiej?
W dobie rozwijającego się internetu i usług online mogłoby się wydawać, że drukowane ulotki, foldery i katalogi nie mają znaczenia. Nic bardziej mylnego! Chętnych do odwiedzenia biur podróży nadal nie brakuje, a przedstawiane klientom materiały promocyjne doskonale przyciągają uwagę i skłaniają do rozważenia oferty.

Jak wykorzystać druk w turystyce?
Prowadzisz biuro podróży lub jesteś organizatorem wycieczek? Sprawdź, w jaki sposób druk pomoże Ci rozwinąć biznes.
Składane ulotki i foldery dla każdego klienta
Ulotki składane i foldery to bardzo dobry sposób na dotarcie z ofertą do konkretnych odbiorców. Możesz na nich zamieścić listę najciekawszych wycieczek i korzyści płynące z Twoich usług. Podaruj je klientom odwiedzającym Twoje biuro lub rozprowadź w odpowiednich miejscach, np. ofertę dla rodzin w klubie malucha, turnusy fitness na siłowni lub turystykę aktywną w wypożyczalni sprzętu sportowego.
Ulotki i foldery reklamowe sprawdzą się również jako materiały promocyjne podczas targów turystycznych.
Roll-up reklamowy skutecznie zwróci uwagę na Twoją ofertę
Udział w imprezach branżowych to nieodzowny element prowadzenia biznesu i skutecznej reklamy. Przygotowując stanowisko swojej firmy na wystawy, konferencje i targi, koniecznie wykorzystaj roll-up. Jest to systemy wystawienniczy składający się z kasety wraz ze zwiniętym wydrukiem.
Dlaczego warto zainwestować w roll-up? Jest to duży i widoczny nośnik informacji. Mocno przykuwa uwagę odbiorcy i pozwala potencjalnym klientom zapoznać się z Twoją marką. Ponadto stanowi estetyczny element aranżacji stanowiska.
Nasza firma wykonuje wydruki do rollup-ów na materiale blockout, który dzięki czarnej przekładce nie przepuszcza światła.
Teczki jako praktyczny gadżet i dodatkowa reklama
Wykupienie wczasów lub wycieczki wiąże się z dużą liczbą dokumentów takich jak umowa, ubezpieczenie, bilety, informacje dla podróżnych. Aby uniknąć zagubienia się któregoś z nich, wykorzystaj personalizowaną teczkę. Wykonana według Twojego projektu posłuży Ci jako reklama, a klientom pozwoli łatwo przechować najważniejsze dokumenty.
Podczas wydarzeń branżowych włóż do niej ulotki, foldery, wizytówki oraz inne materiały promocyjne.
Wydrukujemy dla Ciebie teczki reklamowe, ofertowe i firmowe. Są one wykonane z papieru o różnej gramaturze, grubości i twardości. Dzięki temu znajdziesz teczki idealnie dostosowane do Twoich potrzeb. Jeśli zależy ci na wytrzymałości, zabezpieczymy je dodatkowo folią lub lakierem.
Katalogi pokażą Twoim klientom pełną ofertę Twojej firmy
Aby zachęcić klientów do zapoznania się z Twoją ofertą i ułatwić decyzję o skorzystaniu z usług, potrzebujesz dobrej jakości katalogu. Odpowiedni papier powinien uwydatnić kolory zdjęć, dzięki czemu nabiorą one głębi i jeszcze mocniej zadziałają na wyobraźnię odbiorcy.
Jeśli chodzi o katalogi reklamowe, JKB Print oferuje drukowanie katalogów klejonych oraz szytych na papierach o różnych właściwościach.
Wizytówki dla szybkiego kontaktu z klientami
Wizytówki ułatwią kontakt klientów z Twoją firmą. Umieścisz na nich najistotniejsze informacje takie jak nazwa firmy, numer telefonu czy e-mail. Możesz podarować je klientom przychodzącym do biura, partnerom biznesowym lub rozdać na targach turystycznych razem z materiałami promocyjnymi.
Wizytówki przydadzą się również rezydentom stacjonującym w hotelach. Ułatwi to podróżnym szybki kontakt w razie potrzeby.
Prowadzisz biuro podróży lub zajmujesz się turystyką? Sprawdź koniecznie naszą ofertę i wybierz rozwiązania, które pomogą Ci dotrzeć do wielu klientów!
Polecane wpisy blogowe
Pokaż więcej
Sklep internetowy: co do druku?
„Co do druku” to nasz cykl wpisów na bloga, w którym podpowiadamy, jakie materiały dla poszczególnych branż są drukowane w naszej drukarni.

Nowoczesne czasopismo: jak zachować balans między drukiem a światem online?
Dla czasopism współczesne czasy bywają trudne. Okresowe wydawnictwa muszą bowiem funkcjonować i zabiegać o uwagę czytelników w dwóch światach: rzeczywistym oraz wirtualnym. Zachowanie balansu pomiędzy obiema sferami jest często decydującym czynnikiem przetrwania konkretnego periodyku, nawet jeśli przez lata zdołał on zbudować silną markę. Mimo silnej ekspansji świata online wydawnictwa nie powinny rezygnować z druku czasopism w formie fizycznej, ponieważ jest to istotny czynnik budowania prestiżu i lojalności czytelnika. Dlaczego?

Jednoosobowa działalność: co do druku?
Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej wymaga dobrej organizacji pracy, skrupulatnego zarządzania zadaniami oraz dokumentacją, a także efektywnej promocji.