Druk online dla branży nieruchomości
Pierwsze wrażenie bywa decydujące, gdy chodzi o zakup czy wynajem mieszkania albo domu. Sprawdź, na jakie działania i wydruki warto postawić, by zwiększać efektywność działań sprzedażowych!
Specyfika branży nieruchomości a materiały drukowane
Materiały drukowane dla branży nieruchomości pełnią 2 podstawowe funkcje: informacyjną oraz promocyjną. Zadaniem pierwszej jest przekazanie wiadomości oraz danych dotyczącej konkretnej nieruchomości, np. jej stanu, powierzchni, ceny itp. Celem funkcji promocyjnej jest natomiast perswazja, czyli przekonanie potencjalnego nabywcy lub najemcy, że warto zainwestować w konkretny obiekt. W praktyce obie funkcje się ze sobą uzupełniają, a do ich realizacji wykorzystuje się często m.in. broszury informacyjne, koperty, ulotki składane albo foldery reklamowe.
Niezależnie od tego, na jaki rodzaj wydruków się zdecydujesz, powinny go cechować atrakcyjność i funkcjonalność. Tę pierwszą – obok samego projektu – zapewnia np. przygotowanie produktów reklamowych na odpowiednio dobranym i wysokiej klasy papierze, właściwy zadruk czy dodatkowe uszlachetnienia. O funkcjonalności decydują m.in. sposób oprawy, format czy różnego rodzaju dodatki (druki personalizowane, druk laminowany, druk na folii itp.). Nie chodzi oczywiście o to, by w każdym przypadku inwestować w najdroższe rozwiązania, dlatego, zanim podejmiesz decyzję o poszczególnych parametrach druku, zastanów się m.in.:
- Jaki jest cel materiału (promocja, sprzedaż, wynajem)?
- Kto będzie klientem docelowym (odbiorca masowy, indywidualny, inwestor, firma)?
- Co chcesz promować albo sprzedawać (dom, mieszkanie, halę, apartament, lokal)?
- Jakim budżetem dysponujesz?
- Jakie są wymagania dotyczące logistyki i dystrybucji (kolportaż bezpośredni na ulicy, w firmie, na targach, prasie itp.)?
Odpowiedzi na te i podobne pytania pozwolą Ci ustalić, gdzie, do kogo i w jakim celu chcesz trafić, a także odpowiednio zarządzać budżetem i organizacją pracy.
Materiały drukowane dla branży nieruchomości – przykłady
Wiesz już, że poszczególne parametry powinny odpowiadać roli, jaką konkretny materiał powinien odgrywać w procesie sprzedażowym. Innym papierem czy formatem można posłużyć się, przygotowując ulotki informacyjne dla mieszkańców bloków, które cechuje krótkotrwałość i drukowane są na masową skalę. Inaczej powinny być natomiast wykonane ekskluzywne katalogi szyte lub katalogi spiralowane prezentujące ofertę apartamentów. W dalszej części wpisu podpowiadamy, jakiego rodzaju wydruki możesz zastosować w przypadku konkretnych działań promocyjnych albo sprzedażowych.
Broszury i ulotki – klasyka i skuteczność
Klasycznym, ale wciąż niezwykle skutecznym sposobem na prezentację nieruchomości są broszury i ulotki. Umożliwią Ci szczegółowe przedstawienie oferty potencjalnym klientom, włączając w nią wszelkie istotne atuty oferowanych obiektów. Wykorzystaj ulotki i broszury, promując np. domy i mieszkania na sprzedaż albo wynajem, nowo powstające osiedla, inwestycje komercyjne czy lokale do wynajęcia. Sprawdzą się również jako materiały informacyjne, zawierające m.in. porady dotyczące kupna i sprzedaży nieruchomości albo procesu kredytowego.
Więcej o tym, jak stworzyć skuteczną broszurę, dowiesz się tutaj: Jak zaprojektować broszurę reklamową? Praktyczny poradnik
W JKB Print tworzymy broszury, które łączą w sobie wysoką jakość druku z eleganckim designem: szyte lub klejone PUR, w formatach klasycznych, pomniejszonych i niestandardowych (np. kwadratowe: 140 × 140, 210 × 210 cm, kopertowe: DL, 2DL). Wykonujemy je na papierze offsetowym, kredowym (mat lub połysk), satynowym czy ekologicznym. Możemy też wykonać utwory pod segregator oraz dodatkowe foliowanie, które nie tylko zabezpieczy, ale i uatrakcyjni Twoje materiały.
Wizytówki, winietki, identyfikatory – pokaż, kim jesteś!
Wizytówki czy winietki to podstawowy element budowania wizerunku i skutecznej komunikacji każdego profesjonalnego sprzedawcy, doradcy czy agenta nieruchomości. Przydatne w tym aspekcie mogą się też okazać identyfikatory. Tego typu materiały ułatwiają komunikację bezpośrednią z klientami, pozyskiwanie potencjalnych nabywców czy nawiązywanie kontaktów biznesowych na targach i eventach branżowych.
Jeśli chcesz się wyróżnić i lepiej docierać do potencjalnych klientów, koniecznie zapoznaj się z tym artykułem: Nietypowe wizytówki. 8 pomysłów, które doceni każdy klient.
Materiały użytkowe: teczki, notesy, biuwary i inne
Inną skuteczną i docenianą przez klientów formą promocji mogą być materiały, które potencjalny konsument może na bieżąco użytkować. Mowa o takich produktach jak notesy spiralowane, papier firmowy, teczki, biuwary, bloczki reklamowe, druki sztancowane, a nawet zakładki do książek lub czasopisma. Pełnią one funkcję nośników marketingowych będących w ciągłym obiegu. Dzięki nim zbudujesz świadomość marki nie tylko u docelowego użytkownika, ale i u innych osób mających styczność z naszymi produktami. A to właśnie od świadomości wiedzie droga do zaufania i sprzedaży.
Foldery, katalogi, ulotki składane
Foldery i ulotki składane to doskonałe formy drukowane do szybkiego i skutecznego przekazywania informacji o nowych inwestycjach. Takie wydruki są bardziej eleganckie niż klasyczne broszury albo ulotki. Idealnie nadają się do dystrybucji w punktach sprzedaży, na targach nieruchomości czy podczas spotkań z klientami w biurze albo na zewnątrz.
Bardziej prestiżową i szerszą formą prezentacji ofert są katalogi produktowe: informacyjne, prezentacyjne albo reklamowe. Dzięki nim możesz lepiej i atrakcyjniej przedstawić konkretny obiekt lub jego wnętrze, szerzej go opisać i wzbogacić wizualnie. Sprawdź, jak dostosować katalog do konkretnej funkcji i potencjalnego odbiorcy: Jak zaprojektować katalog produktowy?
W JKB Print zamówisz foldery, ulotki, katalogi i inne materiały bez wychodzenia z domu. Jeśli chcesz poznać przykładową wycenę materiałów odnoszącą się do konkretnych parametrów zlecenia, wejdź na podstronę interesującego Cię produktu i skorzystaj z prostego kalkulatora wyceny. Nasz system pomoże Ci dobrać optymalną technologię druku.
Druk wielkoformatowy – banery i plakaty
Nie od dziś branża nieruchomości skutecznie wykorzystuje druk wielkoformatowy. Banery z hasłem sprzedam i numerem telefonu wieszane na balkonach to najprostszy, choć jeden z wielu takich przykładów. Plakaty wielkoformatowe czy bilbordy co rusz informują potencjalnych kupców o planowanych nowych inwestycjach, mieszkaniach na sprzedaż albo lokalach na wynajem. Podstawową zaletą takich rozwiązań jest widoczność i masowy zasięg.
Jako drukarnia internetowa JKB Print specjalizujemy się m.in. w druku wielkoformatowym. Wykonujemy banery jednostronne, laminowane albo powlekane, w wielu rozmiarach (m.in. 1000 × 1000, 1500 × 1000, 2000 × 1000, 2000 × 1500 cm). Możemy też wykonać banery reklamowe w innym podanym przez Ciebie formacie własnym. Nasze banery cechują się nie tylko wysoką jakością wykonania, ale i trwałością, dzięki czemu możesz je wykorzystywać wielokrotnie.
Oferujemy też druk plakatów wielkoformatowych, zapewniając szybki czas realizacji zleceń. W naszej drukarni wygodnie zamówisz wydruk plakatów w formatach A0, A1, A2, B0, B1 i B2 na papierze satynowym 135 lub 200 g. Realizujemy go na nowoczesnych ploterach solwentowych i z zastosowaniem technologii umożliwiającej precyzyjne odwzorowanie barw, grafik i wzorów.
Plakaty i roll-up: niezbędne w punkcie sprzedaży
Plakaty lub roll-up umieszczone w strategicznym punkcie biura albo eventu branżowego doskonale przyciągają uwagę potencjalnego odbiorcy, zachęcając go do zapoznania się z Twoją ofertą. Chcąc wywołać u niego dodatkowe zaangażowanie, możesz umieścić na plakacie lub roll-upie np. kod QR, odsyłając użytkownika na swoją stronę czy do wideo sprzedażowego. Dobrze zaprojektowany roll-up powinien zawierać m.in. najistotniejsze informacje o ofercie i firmie (umieszczone najlepiej na wysokości oczu), widoczny logotyp, hasło reklamowe i dane kontaktowe. Możesz go wielokrotnie wykorzystywać w siedzibie firmy czy branżowych eventach.
W JKB Print możesz zamówić plakaty zadrukowane jedno- albo dwustronnie, w formatach: A4, SRA4, A3, SRA3, B3, A2 na papierach o różnej gramaturze i własnościach. Poszczególne podłoża drukarskie możemy dodatkowo uszlachetnić lakierem offsetowym lub folią błyszczącą albo matową. Wykonamy też dla Ciebie atrakcyjny i trwały roll-up Blockout Premium, dostępny w formatach: 85 / 100 / 120 / 150 × 200 cm, z kasetą (Standard, Premium Exclusive) lub bez.
Druki personalizowane
Mówiąc o tego typu produktach, mamy na myśli wydruki skierowane do konkretnego klienta lub grupy odbiorców. Mogą to być np. imienne zaproszenia albo listy z ofertą, personalizowane pocztówki z podziękowaniami czy bony i vouchery z indywidualnym kodem rabatowym. Możesz również personalizować wizytówki, identyfikatory, winietki, materiały szkoleniowe albo dyplomy i certyfikaty dla swoich pracowników.
Druk online w branży nieruchomości. Zasady współpracy z drukarnią internetową
Materiały drukowane dla branży nieruchomości mogą okazać się cennym narzędziem sprzedażowym. Jeśli zależy Ci nie tylko na ich efektywności, ale i optymalizacji kosztów, warto dostosować rodzaj i parametry wydruków do konkretnych celów i potrzeb. Pamiętaj, że projekty wysyłane do drukarni muszą być zgodne z podstawowymi zasadami przygotowania materiałów do druku.
Chcesz zrealizować wydruki, których jakość i specyfika odpowiadają wymaganiom Twojej branży i działalności? Zamówienie na konkretne materiały możesz złożyć szybko i wygodnie na stronie naszej drukarni internetowej. Zrobisz to każdego dnia i o każdej porze. Wybierz interesujący Cię rodzaj wydruków, skorzystaj z prostego kalkulatora wyceny i poznaj przewidywany koszt oraz termin realizacji zlecenia.
Polecane wpisy blogowe
Pokaż więcejKatalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?
Chcesz w sposób czytelny i estetyczny przekazać więcej informacji o swojej firmie, produkcie albo usłudze? Idealną ku temu opcją mogą okazać się katalogi. W niniejszym wpisie przedstawiamy, jakie korzyści mogą Ci dostarczyć takie produkty oraz kiedy i na jaki ich rodzaj warto postawić.
Magia ulotek reklamowych – jak ją wykrzesać i wykorzystać?
Ulotka to stosunkowo prosty i w miarę tani sposób na promocję. Warunkiem jej skuteczności jest trzymanie się pewnych fundamentalnych zasad doboru, projektowania i wydruku materiału. W niniejszym wpisie wyjaśniamy:
- Kiedy warto postawić na promocję za pomocą ulotek reklamowych.
- Jakie są cechy dobrej i skutecznej ulotki.
- O czym pamiętać, zlecając druk ulotek.
Jak wykonać dobry plakat? Instrukcja krok po kroku
Plakaty mogą łączyć w sobie wizualną sugestywność z informacyjną doniosłością. Wykonanie ich w taki sposób, by łączyły w sobie różne funkcje, nie jest jednak prostym zadaniem. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym powinien cechować się dobry plakat reklamowy oraz jak go wykonać krok po kroku.