Nie masz konta? Zarejestruj się

 

Szukaj we wpisach blogowych

Co opłaca się drukować, gdy prowadzisz firmę szkoleniową?

Usługi szkoleniowe są branżą, która opiera się przede wszystkim o materiały drukowane. Co w JKB Print drukujemy dla branży szkoleniowej? Wszystkiego dowiesz się w tym wpisie.

Druk dla branży szkoleniowej
Co opłaca się drukować, gdy prowadzisz firmę szkoleniową?

Ulotki - najlepsza reklama dla szkoleń

Ulotki są nadal podstawowym medium przekazu marketingowego. Nie bez powodu - dobrze zaprojektowana ulotka do szkoleń z atrakcyjną grafiką i chwytliwym hasłem reklamowym przykuwa uwagę. Jeśli prowadzisz firmę szkoleniową, ulotka jest podstawowym drukiem reklamowym.

Plakaty

Plakaty to wielkoformatowy druk rozwieszany w dostępnych miejscach przestrzeni publicznej. Powiedzmy to wprost - plakaty to takie większe ulotki. Jeśli istnieje możliwość wzmocnienia przekazu marketingowego przez plakat - jak najbardziej trzeba wykorzystać tą okazję.

Ulotki składane i foldery

Firmy z bogatą ofertą edukacyjną lub prowadzące rozbudowane szkolenia niekoniecznie zmieszczą wszystkie informacje na pojedynczej ulotce. Ulotki składane lub foldery zlecone w drukarni JKB Print sprawdzą się doskonale, aby dokładniej zapoznać klienta z bogactwem dostępnych usług szkoleniowych.

Bloczki reklamowe

Inną, ciekawą formą drukowanej reklamy są bloczki reklamowe. Sprawdzą się one w przypadku firm, które posiadają własną siedzibę lub choćby recepcję - wszędzie tam, gdzie w kontakcie z klientem liczy się pierwsze wrażenie. Elegancki bloczek reklamowy do notatek od JKB Print podarowany rozmówcy być może zaowocuje nowym zadowolonym klientem.

Rollupy

Roll-up sprawdzi się wszędzie tam, gdzie punkt obsługi klienta znajduje się w przeszklonych pomieszczeniach. Okna zewnętrzne to doskonała dodatkowa powierzchnia reklamowa! Wiedzą o tym firmy z branży szkoleniowej. Roll-up jest jednym z najczęściej zamawianych materiałów reklamowych dla usług szkoleniowych w drukarni JKB Print.

Wizytówki

Wizytówka to druk marketingowy w skali mikro. Mniej pospolity niż ulotka, przewidywalny, jednak wciąż niezwykle potrzebny. Każda osoba prowadząca szkolenia powinna być zaopatrzona w plik atrakcyjnych wizualnie wizytówek, które będą zachęcać do kontaktu.

Zaproszenia

Każde szkolenie jest wydarzeniem. Każde wydarzenie powinno zostać zapowiedziane zaproszeniem. Szczególnie branża szkoleniowa korzysta z drukowanych zaproszeń, które podnoszą prestiż eventu. Elegancki, grubszy papier, wydruk wysokiej jakości - to wszystko wpływa na pozytywny odbiór drukowanego zaproszenia przez kursantów.

Winietki i identyfikatory

Szkolenia zewnętrzne charakteryzują się tym, że ich uczestnicy najczęściej się nie znają osobiście. Winietki z imieniem pomogą na integrację grupy szkoleniowej.  Podobnie jest z identyfikatorami. Dzięki nim łatwiejsza jest identyfikacja między kursantami, a także w relacjach szkoleniowiec (trener) a kursant. Identyfikatory są często niezbędne do przebywania w pomieszczeniach z ograniczonym dostępem dla osób z zewnątrz.

Materiały szkoleniowe

Zaczynamy szkolenie. Gdzie zapisywać notatki z wykładu? Do czego odnieść treści przekazywane przez prowadzącego? Do takich celów służą właśnie drukowane materiały szkoleniowe podczas kursów stacjonarnych.

Papier firmowy

Materiały szkoleniowe nie powinny istnieć bez papieru firmowego. Czy to w formie bloku A4, czy mniejszych notatników A5, z dyskretnym logotypem firmy szkoleniowej, w nienachalnych kolorach - papier firmowy sprawdzi się doskonale jako uzupełnienie identyfikacji wizualnej każdej firmy szkoleniowej.

Notesy spiralowane

Notes spiralowany jest kolejną dyskretną formą marketingu. Może, a nawet powinien zawierać oznaczenia wizualne firmy szkoleniowej. Notes spiralowany jest miejscem na notatki, które kursant może wykorzystywać również do własnych celów.

Teczki

Materiały szkoleniowe przekazane przez prowadzącego swoim kursantom powinny być umieszczone w teczce - oczywiście firmowej. Teczka firmowa jest kolejną formą marketingową, ale także świadczy o prestiżu firmy szkoleniowej. W przypadku wyboru jakości materiału lub druku nie powinno tu być miejsca na kompromisy.

Dyplomy

Dyplom, czyli zwieńczenie szkolenia - musi być stylowe i eleganckie. Ten wydruk firmowy nie może być zaprojektowany przypadkowo. Zadowolony klient to często powracający klient. Właściwie wyglądający dyplom z pewnością zachęci do powrotu na salę wykładową lub do poleceń szkolenia w gronie znajomych.

Polecane wpisy blogowe

Pokaż więcej
katalogi szyte, klejone czy spiralowane
Katalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?

Katalogi szyte, klejone i składane - które wybrać?

Chcesz w sposób czytelny i estetyczny przekazać więcej informacji o swojej firmie, produkcie albo usłudze? Idealną ku temu opcją mogą okazać się katalogi. W niniejszym wpisie przedstawiamy, jakie korzyści mogą Ci dostarczyć takie produkty oraz kiedy i na jaki ich rodzaj warto postawić.

Czytaj więcej
magia ulotek reklamowych
Magia ulotek reklamowych – jak ją wykrzesać i wykorzystać?

Magia ulotek reklamowych – jak ją wykrzesać i wykorzystać?

Ulotka to stosunkowo prosty i w miarę tani sposób na promocję. Warunkiem jej skuteczności jest trzymanie się pewnych fundamentalnych zasad doboru, projektowania i wydruku materiału. W niniejszym wpisie wyjaśniamy:

  • Kiedy warto postawić na promocję za pomocą ulotek reklamowych.
  • Jakie są cechy dobrej i skutecznej ulotki.
  • O czym pamiętać, zlecając druk ulotek.
Czytaj więcej
jak zrobic dobry plakat krok po kroku
Jak wykonać dobry plakat? Instrukcja krok po kroku

Jak wykonać dobry plakat? Instrukcja krok po kroku

Plakaty mogą łączyć w sobie wizualną sugestywność z informacyjną doniosłością. Wykonanie ich w taki sposób, by łączyły w sobie różne funkcje, nie jest jednak prostym zadaniem. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym powinien cechować się dobry plakat reklamowy oraz jak go wykonać krok po kroku.

Czytaj więcej